Friday, January 23, 2009

Perbualan yang dibenci (buat masa ini).

"Kau fly bila Fai?"

"Tak tau lagi."

"Eh, kenapa?"

"Budak NZ Mara uruskan lambat sket. Mara dahulukan students yang nak gi OZ dulu."

"Contract camne?"

"Baru dapat tadi. Ambik kat bangunan Mara."

" Pre-departure kiteorg kau join tak?"

"Kiteorg takde pre-departure. Kakak Mara tu kata kiteorg Mara bagi nasihat semua kat KLIA before depart nnt."


Sadis!
Perbualan yang aku memang tak dapat nak elakkan sebab buat masa ini, soalan-soalan di atas adalah antara soalan yang paling famous dikalangan kawan-kawan aku.

Lagi sadis dan tragis: Pembelian laptop ditangguhkan lagi. Bagi laluan pada adik aku yang juga memerlukan sebijik laptop. Guna resit dia pon alright je kan, akak Mara?

P/S: Kawan-kawan yang akan ke OZ, sila rasa diri anda sangat bertuah ye:D

6 comments:

1234567 said...

bese la mara...
cam x knl plak...

Nadly said...

Sabo je fai.."cuba kita masukkan diri dan perasaan kita dalam orang lain"-pesan cikgu aku.

buat jer yg mana bley dlu..

4 me la..lg lmbat kite pegi lagi bagus..hu3.

S.U.Z.E.R.A.I.N said...

::bagi saya, xda pre depature briefing lg bagus..buat masa nak fly tu jimat..skang nih pening nak keluar duit bli tiket..dah tu kne balik sabah lagi then beli lagi tiket ke klia..aliran tunai yang x tentu nih..hahaha kalau untuk ni, student nz bertuah la..ahaha

:: abdussolehin :: said...

heh..sokong nadly.
lg lambat pegi,lg ok.
sedey plak :)

ehe..btul sabah.ktrg yg duk
ujung2 semenanjung ni pun da terase.
tmbh lg yg duk di pulau borneo sane
hmm..

Wanee said...

aku sokong chicklypuff. sekian trimas. ahah.

dllhsn said...

sabar ye fai..dugaan before fly...maybe byk lagi in the next future...insyaAllah doa kpd Allah permudahkan jalan kite sume nk belajar..aminn