Saturday, September 27, 2008

pictures tell everything, though.

Krisis malas menaip. Jadi, aku rasa gambar-gambar ini cukup untuk menerangkan semuanya. Harap-harap lah ye!


Jubah-jubah Arabian. Ya, saya berjaya dapat satu. Alhamdulillah;)


Ah. Mereka memang sedia ada comel dan degil sangat-sangat. Sepupu-sepupuku, will meet you all this Eid. Can't wait:)


Ifthar Jama'ie d UITM Shah Alam. Di sini aku memerhatikan bagaimana hecticnya university life. Bersediakah aku dan kamu??


Ifthar Jama'ie rakan-rakan KMS. Bersama rakan-rakan yang tak akan aku jumpa di BTN mendatang. Thanks to Tumi and Shue for the KFC. Haih. Rindu mengamit lagi:(


Bintulu. Menziarah Aisyah. Kami gembira sangat-sangat. Thanks Allah megizinkan kami berjumpa lagi. Alhamdulillah. Janganlah ini yang terakhir..


Kuching dan Sg. Sarawak yang sangatlah sinonim. Cantik kan awan tu? Subhanallah;)


Ya, aku menyepi. Lama. Bukan kerana ini. Bukan kerana gambar-gambar yang semuanya nampak happy ini. Ada perkara lain yang membuatkan aku senyap. Kerana sedih, kecewa dan kerana AKU MANUSIA BIASA.

Fairuz, La Tahzan! Innallaha Ma'ana!

8 comments:

nados said...

fai,jelesnye kuar berbuke x ajak.
asl kak na cam slalu ade kt kl ek??
musykil2

Uncle said...

Wah.Tgk gambar je dh cukup utk mengatakan bhw ko idup hepi.

anis shafikah said...

what happen to you dear..seems like a prob thats make jiwa kacau.huhu..

umaq_eiman said...

so when u are flying?
hopeflly dapat jumpa

Anonymous said...

salaam aidilfitr! bile mau berpiknik n bersantai2 lagi eh...? hehe...jgn sedey2..moga terus kuat!

Anonymous said...

hoho~!
saya suke tengok gambar. =)

Anonymous said...

dia sedih sebab rindu kat tumi la...
ni tumi! fairuz don't worry~ kiter akan jumpa lgi punyer..insyaallah..
(sori la perasan sket..huhu~)

tumi

S.U.Z.E.R.A.I.N said...

hahaha...kucing batu di KUCHING..
mse bru dpt result spm dlu ade gak la g kuching..xla sibuk sgt..cepat "mati" bndr tu..still the same ke??